en weer een rozet !!

Hoi !!

Hoe maak ik de rozet ? Deze is net even anders als op het label, maar maak het opdezelfde manier. Met de Cuttlebug snij ik de scaloped nestabilities uit en maak in het midden een kleine circel aan de achterkant. Zo weet ik precies tot hoever ik kan knippen. Bij bovenstaande kaart heb ik bij iedere inkeeping ingeknipt, maar bij bijv. het label iedere keer twee overgeslagen.De "bloemblaadjes" ril je in het midden en dan vouw je ze. Zo krijg je een mooi 3D effect. Als je dubbelzijdig papier gebruikt kan je voor een leuk effect ook de andere kant opvouwen. Makkelijk, snel en een leuk resultaat vond ik. Ben het ooit eens op internet tegengekomen en onthouden!

Gezellige avond ! Ik ga zo heerlijk naar de masseur, verheug me nu al !

Groetjes Cornelie

1 opmerking

José zei

Wat een goed idee zeg. Het ziet er super uit! Een echte blikvanger.
Groetjes, Jose

Back to Top