Hoi !!

Vanmorgen ben ik bezig met alle spulletjes bij elkaar te zoeken voor het Crea uur bij Tim op school. Ik heb wat voor de paas bedacht, een lief klein bonbon doosje gevuld met paaseitjes. Zelf heb ik twee voorbeelde gemaakt, maar ze kunnen zelf lekker hun eigen doosje versieren. Het patroon heb ik van Pronty Scrap.


Traditioneel in het geel, en een blauwe variant.



Ik heb het paaslabeltje met een ijzerdraadje, als een soort veertje op de bovenkant geplakt. De paaslabels zijn digistamps en heb ik bij de site Cards etc. Shop gevonden.



Daarnaast heb ik nog een label gemaakt die zie aan hun zelfgemaakte moederdagcadeautje kunnen hangen.



Hopelijk vinden ze het allemaal leuk, ik heb aan het voorbereiden al veel plezier gehad. Het papier is allemaal van de Action om de kosten voor school een beetje te drukken.


Goed, dus ik ga snel weer verder, tot later !!!

1 opmerking

Marie-claire zei

Wat een leuke doosjes!
Er staan mooie creatie's op je blog,
ik kom zeker nog eens langs!

Groetjes Marie-Claire

Back to Top