Vlinders !!

Hoi !!


Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch van



Voorheen verzon ik altijd m'n eigen indeling van de kaart die ik ging maken, maar ik merk nu ik een paar keer heb meegedaan met een uitdaging, dat je er enorm door wordt geïnspireerd ! Heel leuk om te doen dus!! 

Deze kleuren vond ik zeer toepasselijk bij al het mooie weer en het voorjaar. De vlinders fladderen alweer vrolijk in het rond...

Het papier is van Making Memories, de woordenboektekst van "Vlinder" heb ik op internet gevonden en uitgeprint. Verder diverse Nestabilities gebruikt, lint, vlinderbrad, plakparels, stickels, de ponsrand gras, en de stempeltekst van Marianne Design.

Vond het weer leuk om mee te doen ! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ?!

Groetjes Cornelie

9 opmerkingen

Colinda zei

Ik vind hem heel erg leuk, goed idee ook van de woordenboektekst.

Groetjes Colinda

Angèle zei

Echt een beeldige voorjaars-kaart zeg!
Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

Groetjes, Angèle

José zei

Hij is schattig. Leuk papier en het vlindertje rechtsboven met de glitter is snoezig!
Groetjes, Jose

Marijke zei

Hallo Cornelie, Ik ben via DCL op je blog gekomen en heb even rondgekeken op je blog. Leuke en mooie creaties maak je. Dit kaartje is ook erg mooi en wat een leuk idee de woordenboektekst. Echt een vrolijk kaartje!!! Wij (ik en mijn dochter hebben samen een blog) zijn volger geworden en komen zeker nog eens bij je kijken.
Groetjes,Marijke en Chantal

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hallo Cornelie,
Via een ander blog bij jou terecht gekomen.
Je maakt leuke dingen. Die sieraden met die flesjes erg leuk. Meedoen aan een DCL kan ik eigenlijk ook weleens doen.
Ik kom nog weleens langs en volger geworden.
Geinig origineel kaartje.
Gezellige paasdagen.

Groetjes Lida

anja curvers zei

Wat een vrolijk kaartje leuk dat grasrandje hier krijg je echt een lentegevoel van. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Een mooie vrolijke kaart, leuk dat je die vlindertekst gevonden en gebruikt hebt. Past er helemaal bij. Toppie! :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

miriam zei

Een mooie vrolijke kaart heb je van de sketch gemaakt

bedankt voor je deelname aan dcl

gr miriam

Ellen zei

Wat een prachtige vrolijke kaart heb je gemaakt!
Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.

Groetjes Ellen

Back to Top