Eeh alweer anders...

Hoi !!!!


Ok een beetje verwarrend misschien, maar ik heb het alweer veranderd. Gisteravond had ik eindelijk ontdekt hoe, maar toen ik h'm weer een ander uiterlijk wilde geven, gewoon om te kijken wat vind ik het leukst vond, kreeg ik die vorige met geen mogelijkheid verwijderd. Dus dacht ik, zoals altijd alles bij mij in etappes gaat, zal dit ook wel zo gaan. Ennn..., jawel hoor! Vandaag had ik absoluut geen creabui, dus ben ik met de computer aan het goochelen gegaan. Wilde in het midden wat meer ruimte hebben en ook de zijkant vond ik wel leuk, maar het was toch niet YES! 


Maar, nu jawel, ben ik echt tevreden!! Dit vind ik mooi, strak, fleurig, mijn kleurtjes en toch komt alles goed tot z'n recht, vind het allemaal gauw te druk. Dus na anderhalve maand studderen is het me gelukt (schouderklopje) en het is naar m'n zin. Dus dit zal nu mijn blog zijn! Joepie!! Ben er blij mee!




Nog even een kaartje om het af te leren! Deze heb ik al een hele poos terug gemaakt. De bloemetjes op de veertjes vond ik wel geinig.


                     Nou doegie,



2 opmerkingen

Tinie zei

Nou het ziet er leuk uit hoor!! Ik wil ook nog eens een andere achtergrond maar ben nog niet echt iets tegengekomen.
En je kaart is ook mooi, leuke kleuren!!
Groetjes Tinie

José zei

Heeeeeej, nu ik een berichtje ga tikken zie ik de achtergrond pas. Mooooi! Ik hou van die kleuren, maar de bloemen vond ik ook erg gaaf. Voordat ik op "reactie plaatsen" klikte was het alleen maar cremekleurig. Ik dacht dus ff dat je van je stoel was gerold hahaha.
Ik ga heel eerlijk zijn over je kaart: het is van een ander niveau dan wat ik de afgelopen paar keren heb gezien. Hij is leuk, begrijp met niet verkeerd, en fleurig, maar je bent jezelf al voorbij gegaan. En dat is bedoeld als compliment :-).
Doegie!
jose

Back to Top