Glas in lood!!

Hoi!!!


Een opdrachtje van m'n moeder. Graag een kaartje zonder tekst, maar als het kan met een "glas in lood raam effect", daar moest ik even over nadenken, niet over het glas in lood, maar hoe dat dan daarna te verwerken in een kaart! Want ik wilde wel een beetje een hippe kaart, het wordt gauw zo tuttig, en dat wil ik niet. Volgens mij is het wel gelukt!



Heb een stukje transparant sheet gepakt en daar een sticker opgeplakt. M'n moeder had voor deze tulp gekozen! Dit heb ik ingekleurd met Glazépennen, ook de kleuren in sommige gevallen in elkaar over laten lopen. Daarna twee stukken Kraft en daar met de Cinche gaatjes in gemaakt en een passpartout voor het glas in lood. Het papier is van Basic Grey "Green at Heart". 



Het passpartout ook uit het dessinpapier gesneden. Randjes gemaakt met een snijmal van MFT, gras met een randpons van Martha Stewart. 


Kleine rondjes met een pons en deze verhoogd opgeplakt en daarop een strasssteentje! De kaarten met lint aan elkaar vast geknoopt.

Hebben jullie wel eens met Glazépennen gewerkt?

't Is wederom wat anders, maar dat vind ik ook erg leuk!! En jullie??



14 opmerkingen

José zei

Meid, wat vind ik dit ONT-ZET-TEND leuk en origineel! Ik vind het ontzettend gaaf dat je de kaart dmv gaatjes en lint hebt verbonden. De glacetulp vind ik enig en het papier past perfect. Ook de opgehoogde cirkels vind ik erg leuk. SUPERkaart en je moeder zal vast super tevreden zijn.
Ik heb nog nooit met glacepennen gewerkt. Maar het lijkt me wel erg leuk. Ik kleur niet erg veel en daarom liggen mijn financiele prioriteiten elders zeg maar ;-).
Liefs, Jose

Welmoed zei

Heel erg leuk gedaan Cornelie!
Het is een hele vrolijke kaart geworden!

Vr. gr. Welmoed

Jolanda zei

Wat een mooie kleuren, en het glas in lood effect is ook prima gelukt.
Ik heb nog nooit van glacepennen gehoord, maar zo te zien kun je er mooie dingen mee inkleuren

Nadine zei

Ik vind het een heel hip kaartje! Erg leuk effect met dat transparant sheet!

redscrap zei

wat super bedacht hoe kom je steeds op die ideeen gaaf hoor!
groetjes mina

martina's kaartjes zei

wow, dat is wel een uitdaging !!! super uitgewerkt,
grtjs, martina
x

Christine zei

Je kaartje is zeker nog "hip" geworden! Echt prachtig gedaan maar van die glacépennen daar heb ik nog nooit van gehoord!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

nou cornelie het is geen tuttig kaartje geworden.
het is een hippe kaart geworden met vrolijke kleuren.
en ja ik heb met glazépennen gewerkt.
maar dat is al jaren geleden.
werken wel fijn, maar vond het heel erg duur worden om daar mijn glas en lood raampjes mee in tekleuren als je dat veel doet.
kijk voor afentoe een kaart is dat geen probleem, maar toender tijd deed ik dat veel.

groetjes karin

Tinie zei

Dit is echt heel leuk geworden!! Heel knap gemaakt!
groetjes Tinie

Stamps and Paper zei

What a lovely effect a really pretty card haven't heard of these pens before....


Anne

Judith zei

... en of het gelukt is!!! Je moeder weet wel, wie ze moet vragen, als ze originele kaarten wil (-;
Prachtig effect geeft de glas in lood bloem!

Ik gebruik enkel een witte glacépen.
Groetjes, Judith

Marjan zei

Jeetje meid, dit is een kunstwerk! Ik vind het zo mooi en origineel gemaakt, echt prachtig!!

Groetjes, Marjan

Alina zei

heel erg mooi, Cornelie, leuk idee!
het kaartje hier onder is ook geweldig!
groetjes, Alina

Hetty zei

Wat een super leuk effect zo! Echt heel mooi.

Back to Top