# 127

Hoi!!


Als eerste wil ik m'n nieuwe volgers bedanken!! Wat leuk dat jullie af en toe op m'n blog langskomen en de moeite nemen om een reactie achter te laten!! Bedankt hiervoor! Ik geniet er altijd heel erg van!


Dan hebben we een nieuwe, hele leuk sketch van Card Patterns. Ik ben er lekker mee aan de slag gegaan. De kleuren van de foto komen door het heerlijke Hollandse weer niet goed over. Ondanks de koele kleuren, is het in het echt "warmer"! Kreeg het er niet beter op!



Heb de vorm echt rond gehouden, en gesneden met Nestabilitie. Daarop van het dessinpapier "Lace Street" van DCWV cirkels gesneden. Ook voor de binnenkant en achterkant.
De kolibrie is een sticker van een vel Creative Imaginations. Deze heb ik op zwart papier geplakt om een mooi zwart randje random te kunnen knippen.De lichte achtergrond heb ik bestempeld met een muzieknotenbalk stempel. Kraaltjeslint. Op de vleugels een licht accent van veren gestempeld, wiebeloogje en stickels. Op de bloem ook stickels aangebracht, en een mooie brad. Bladpons, en de tekst gemaakt met de Dymo lettertang!


de sketch!


De kaart bestaat uit twee cirkels met een eyelet aan elkaar gemaakt. En een mooi lint.


Ook de achterkant verdiend een mooi papiertje!!









19 opmerkingen

Stamps and Paper zei

Hi Cornelie... I love the shape of your card and your humming bird with his googly eye...beautiful colours that go together so well.

Anne

Marlieke zei

Prima uitwerking van de sketch toch en een supermooi resultaat. Lastig is dat soms he om een goede foto te krijgen. Ik maak soms ook wel 18 tot 23 foto's van een kaart of layout (of mini-album) voor ik tevreden ben over de foto.

Marjan zei

Je foto is toch mooi, ik weet natuurlijk niet hoe dit er in het echt uitziet, maar je prachtig kaart komt goed uit. Heel mooi! Die kolibrie heb je trouwens erg mooi en strak geknipt! Origineel idee om die vorm twee keer te maken en dan dat lint eraan, staat goed!

Groetjes, Marjan

Marlies zei

Wat een geweldige kaart!! Erg leuk dat je er geen vierkante kaart van hebt gemaakt, maar hem 'gewoon' rond hebt gelaten!
Groetjes, Marlies

Marijke zei

Prachtige uiterking van de sketch, kleuren komen heel mooi over op de foto, maar misschien in het echie nog mooier! Leuk de kolibrie en dat wiebeloogje:)) Mooi ook dat het uit twee cirkels bestaat het kaartje.
groetjes, Marijke en Chantal

José zei

Heej Cornelie, Ik hou heel erg van deze vorm en ik vind het een onwijs idee om ze twee keer te stansen en te verbinden middels een eyelet en lint. Die onthoud ik! Hij is supermooi geworden met dit papier en de leuke kolibrie en prachtige bloem! SUPER!
Ik mail je nog later vanavond. Moet straks nog effies werken.
xxx Jose

Ans S. zei

Je kaart ziet er weer schitterend uit Cornelie.
De vorige kaart met de colibri vond ik ook erg mooi. Fijn weekend.
Groetjes Ans

Unknown zei

een leuk idee om het dubbel te maken
ik vindt het krallenlint zo leuk

gr.agnes

Nadine zei

Echt weer een heel mooi kaartje, Cornelie, super mooi gedaan. Die vogel is ook super! En de kleuren vnd ik geweldig!

Anoniem zei

Heel mooi kaartje !!!! Geweldig afgewerkt ook !
Groetjes Berdien

KarinsArtScrap zei

wat een leuk kaartje cornelie, je papier is super.
je vogeltje past er heel goed bij.

groetjes karin

Kristi zei

Just stunning! Love the hummingbird!

Anita zei

Wat een leuk idee om zo een kaartje te maken!
Je vogeltje (met wiebeloogje) is super scahttig!

Groetjes Anita

Joyce Ebben zei

Mooi dat zwart met turquoise! Die bloem vind ik erg gaaf! Leuk dat de kaart openschuift! Groetjes Joyce

Christine zei

Leuk gedaan met die eyelet, moet ik onthouden!
Prachtige kleurencombinatie en zoals altijd heel mooi gemaakt!
Liefs
Christine

crealinedance zei

Hoi hoi Zie er heel leuk uit.Gr.Nel

NinaB zei

What a lovely creative card. Thanks for playing with us at Card Patterns this week.

Sandra zei

Super leuk kaartje!

José zei

En deze schitterende kaart mocht ik ontvangen :-). Hij komt in mijn Hall of Fame te hangen!!!
Dank je wel!!!
xxx Jose

Back to Top