workshops!

Hoi!!

De week van de workshops! Donderdag de sieradenworkshop met 35 man. Ik was van plan foto's te nemen, heb dat ook gedaan. Maar toen de workshop eenmaal begon heb ik daar geen seconde meer aan gedacht, zó druk! Dus hier een foto, met alleen maar lege stoelen, haha!



Ik was er om 13.30 uur, en was om 18.45 thuis klaar met alles uit de auto halen. Toen had ik het nog niet eens opgeruimd.
Het was heel leuk, er waren hele enthousiaste reacties, maar ik weet wel dat ik het niet meer ga doen. Dit was iets teveel van het goede.
Volgende week donderdag die groep met 20 personen, maar dat is een inpakworkshop, en heb ik alles al voorgesneden. Dus ik denk dat dat beter te doen is.


Dit is een collage foto van m'n kralenbakken. Anders werden het zoveel foto's!


Ook had ik nog een inspiratiebord gemaakt.

Vrijdag, gisteren, had ik een inpakworkshop met 7 mensen. Veel beter te doen natuurlijk, dus dat was een hele relaxte ochtend.

Ik heb een doosje gemaakt en versierd waar ze later het cadeautje nog in kunnen schuiven.


Verder had iedereen nog een cadeautje mee om in te pakken, en daar had ik div. rollen inpakpapier voor mee, en daar hebben we verschillende leuke decoraties voor gemaakt met inpak tips. Erg leuk en heel gezellig.

Vanmiddag weer gewoon naar m'n werk, en dan morgen weer verder met de workshop van a.s. donderdag. Het is even een hectische tijd, maar na deze week is dat weer beter.

Wie nog mee wil doen met onze liftchallenge?!
Morgen sluit de challenge alweer om 12.00uur!!!
Ik heb een leuke prijs beschikbaar gesteld!
Doe gezellig mee!!

Wens ik jullie een heel fijn weekend toe!


15 opmerkingen

Caro's Kaartjes zei

Je hebt het er maar druk mee Cornelie!
Wat leuk dat je een inspiratiebord hebt gemaakt. Dat heb ik nog niet eerder gezien bij een kettingworkshop. Goed idee zeg!!!
Je hebt het allemaal goed uitgedacht met dat doosje om het leuk in te pakken. Echt super verzorgd!
35 man is wel erg veel hoor! Geen wonder dat je het iets te veel van het goede vond. Sterkte nog a.s. donderdag en natuurlijk ook veel plezier!

martina's kaartjes zei

wow cornelie, jij bent een bezig bijtje ! en wat een grote klas had je ! zelfs met kinderen is dat bijna niet meer haalbaar ! hopelijk was je daar niet alleen voor ? petje af hoor !
plezier zal je zeker wel gehad hebben, maar moe zal je ook wel geweest zijn denk ik
geniet nog van het weekend,
grtjs, martina
x

Nadine zei

Hoi! Gezellig zo die legen stoelen haha... ik zal donderdag ook mijn camera meenemen, als we het niet allebei vergeten, dan kunnen we dan een leuke foto van mensen in actie maken.
Dat doosje ziet er trouwens super leuk uit! Heel feestelijk.

Werkze vandaag en alvast een fijn (relaxed???) weekend?

Liefs!

Kaartenkraam zei

Ik denk dat de groep te groot was en vind het knap dat je het toch tot een goed resultaat hebt weten te brengen hoor! Ik zie leuke dingen en dat inspiratiebord is een heel goed idee!

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

wat een werk heb je ermee gehad cornelie, maar je sieraden zien er prachtig uit.
als het maar gezellig is geweest.
deze keer moet ik de liftchallenge laten schieten heb met mijn ziekte geen tijd voor gehad wat ik heel jammer vind, maar met de volgende ronde doe ik weer mee.

groetjes karin

Stamps and Paper zei

You certainly are a busy lady Cornelie...I sure everyone had a wonderful time at your workshop and I loved you inspirational board.

Anne

mieke zei

35 is inderdaad te veel, ik heb altijd een max. van 20 maar vind 15 eigenlijk genoeg. Wel leuk om te doen. Je hebt het er maar druk mee.
Ziet er wel allemaal leuk uit.

Groetjes, Mieke

Marjan zei

Ik vond het al een enorme uitdaging, zoveel mensen. Fijn dat het zo geslaagd was, maar dat je dit niet meer zo doet snap ik wel!Je had het wel prima verzorgd, zeg! Ook je voorbeeld van de inpak workshop ziet er toppie uit!!

Fijn weekend, Marjan

Alina zei

oh, wat een mooie sieraden, Cornelie, die met knoopjes vind ik geweldig, leuk idee! het doosje ziet er heel erg leuk uit, mooie kleuren combinatie!
groetjes, Alina

Marijke zei

Leuk die lege stoelen*grinnik*, petje af hoor, wat ongelooflijk veel mensen en kan me voorstellen dat het er een beetje te veel waren. Je inspiratie bord ziet er mooi uit met al de verschillende kettingen! Leuk dat inpakdoosje, dat is denk ik wel wat relaxter om te doen! Gefeliciteerd met je top 3plekje bij DCL en nog een fijn en relax weekendje.
Groetjes, Marijke en Chantal

Judith zei

Dat is inderdaad wel een hele grote groep hoor. Maar fijn dat je veel enthousiaste reacties gekregen hebt. Een mooi inspiratiebord had je gemaakt!! Ook het doosje van de inpakworkshop is erg leuk!
Helaas gaat het mij dit keer niet lukken om mee te doen met de liftchallenge. De volgende keer hoop ik wel weer.

Groetjes Judith

Tinie zei

Wat maakt jou blog mij nieuwsgierig, super leuke creaties!!!


Groetjes Tinie

Christine zei

Amai Cornelie wat een drukte daar bij jouw en dan nog je gezin en je job erbij, eigenlijk maar goed dat het niet iedere week zo is! Wel heel tof hoe je met alles bezig bent en zoveel voorbereidend werk doet zoals je inspiratiebord, heel tof meid!!
Liefs
Christine

Judith zei

Hallo Cornelie,
Het is leuk voor jou dat zoveel mensen bij jou een workshop willen volgen, dat wel! Maar als je iedereen goed wilt begeleiden, dan kan ik me voorstellen dat zo een grote groep niet voor herhaling vatbaar is.
Wel een topprestatie! Ik heb een keer een sieraden workshop gevolgd, maar vond de begeleiding niet zo geweldig (was ook niet blij met het resultaat, jammer genoeg) Leuk, dat je een aantal voorbeelden hebt gemaakt!

Veel succes en plezier a.s. donderdag. Ik begrijp dat Nadine meedoet?!
Groetjes en een gezellige en rustige zondag!
Judith

José zei

Ik vind het onwijs knap dat je voor zoveel mensen een workshop kan geven maar kan me zoooo voorstellen dat je het niet meer doet. Ik zou er GEK van zijn geworden. Petje af!
Het inspiratiebord ziet er gaaf uit.
Je doosjes zien er top uit. Lijkt me ook een enorm leuke workshop om te doen en te geven!

Back to Top