Zomaar...


Hoi!!

Een berichtje op een regenachtige zondagmorgen, wat jammer nou! Hopelijk weet het zonnetje ons straks ook nog te vinden!
Alweer een week geleden zat Nadine hier, en wat hadden we een productief dagje zeg!
We waren zo lekker bezig, en het was weer heel gezellig!

Deze kaart heb ik toen ook gemaakt, en in het begin had ik geen idee wat te maken. wat ik dan altijd doe, is gewoon beginnen, en verdergaan...


Dit was het resultaat, en hoewel ik in het begin dacht wat moet dit nou worden? was ik toch wel blij met het resultaat!


Basis Kraft. Papier van Simple Stories. Doily stempel van MME, en de kanten rand ook!


Witte label is een stuk van een die-namic van MFT, deze bestempeld met een stempel van Hero Arts.

De bloem is een echt supermooie die en stempel van PTI, zo mooi!!
In het midden een pebble di eer qua kleur heel mooi bij past!
Beetje stickles voor de bling bling.
Lintjes, en klaar!

Het resultaat van een beetje proberen, ik ben er blij mee!

Fijne zondag verder!!

Groetjes Cornelie

25 opmerkingen

Marlieke zei

Heel mooi resultaat! Erg leuk.
Hier geen regen maar een stralend zonnetje, al vanaf het moment dat we opstonden.....

Wendy ten Hove zei

Leuk! Mooi met dat vlinder accentje, mooie kleuren heb je gebruikt ook! Hier ook nog geen regen, maar zonnetje en wolkjes. Wat een verschil kan er zijn in zo'n klein landje, hè?!
Groetjes, Wendy

Wilma zei

Hallo Cornelie,
Dit is zomaar een heel MOOI kaartje.
En als je niet begint komt er helemaal niets uit je handen, toch?
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

José zei

Ja soms rolt het je handen uit he. Ik begin ook vaak vanuit het niets en dan groeit het. Heerlijk is dat. de kleuren vind ik erg mooi en die bloem van PIT is idd helemaal super. Erg mooi met het beetje glitter en de vlinderbrad. Mooie omlijsting!
De zon is hier inmiddels doorgebroken na wat hoosbuien vanmorgen!

GerJanne zei

Hoi Cornelie,

heel sfeervol kaartje!! Mooi dat je doe blauwe kleur steeds laat terug komen in alles wat je op de kaart gebruikt!
Het is wel herkenbaar dat je soms ergens begint en nog geen idee hebt hoe het eindresultaat eruit zal zien. Voor jezelf ook een verrassing en dan is het des te leuker als het een kaartje is geworden dat helemaal naar je zin is!
Ik vind hem top!

GerJanne

Stamps and Paper zei

I am like you Cornelie nearly always start from scratch some times it work sometimes not! For this it has worked and what a love card you have ended up with.

Anne

Marijke zei

Geloof dat wij wel heel veel geluk hebben in het zuiden, hier zonnetje en af en toe een wolkje. Heb lekker buiten gewerkt aan wat kaartjes voor het liftspektakel! Het resultaat van je kaartje is echt heel mooi, wat een prachtige stempels heb je gebruikt.

Fijne zondag verder,
Marijke en Chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, hier schijnt de zon, we zijn net terug van lekker een stukje fietsen.

groetjes jolande

Sanne zei

Hier is het al de hele dag zonnig en warm. Heb nog geen druppie gezien. Jouw kaartje is inderdaad erg leuk geworden. Mooi zijn die stempels zeg! Te gekke kleurtjes ook. Ik ben aan de slag geweest met jouw liftkaart. Het resultaat zie je snel.

Liefs Sanne

martina's kaartjes zei

en kijk de zon is daar ! en ze pikt !!! wow, mijn ruggetje na het rommelmarktbezoek... dat wordt smeren deze avond ! =)
een hele leuke kaart ! mooie kleurtjes,leuke details,
grtjs, martina
x

ida zei

wat een mooie kaart! erg mooie
kleuren..

groetjes Ida

Zw@@n zei

Vanmiddag zijn we op de fiets naar mijn schoonvader (3 kwartier rijden) gegaan en toen scheen hier het zonnetje volop. Maar op de terugweg toch een bui-tje gehad. Nu regent het hier behoorlijk.
Prachtige kaart, Cornelie. Mooie kleuren combi en de stempels zijn geweldig! Liefs, Wilma

Stephanie zei

Such a lovely & stylish card :) x

KarinsArtScrap zei

een heel mooi kaartje Cornelie.

groetjes karin

mieke zei

Het is hier al heel de dag lekker weer !!!
Wat betreft je kaartje soms moet je inderdaad gewoon maar beginnen en dan kijken wat er uit komt. Hij is erg leuk geworden.

Mieke

Colleen zei

Baeutiful card, Cornelie! I spy the Lovely Layers die...you did a neat thing with them! Thank you so much for leaving comments on my blog...you are really sweet...I sent off the package with the paper, I assume some of it is for you!!

Stella zei

Blauw is mijn favoriete kleurmaar lso van dat...ik vind dit denk ik de mooiste die ik tot nu toe heb gezien. Wat een beauty. En de combinatie met kraft is echt eindeloos :)

Marjan zei

Gewoon beginnen en verdergaan... en jij maakt dan ook nog zoiets! Ik vind het knap!! En heel erg mooi!

Anita Meijer zei

Nou het resultaat van een beetje proberen is wel heel erg goed geworden, ik vind je kaart top.
Groetjes van Anita

Christine zei

Mooi zo allemaal in dezelfde kleurtinten, daar hou ik van!! Een heel mooi resultaat heb je weten te bekomen!
Liefs
Christine

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Apart, weer eens wat anders, leuk.

Yvonne zei

Mooie kaart! Ik heb ook wel eens dat ik niet weet wat ik wil maken. Als ik begin en denk wat moet dit worden ben ik geneigd om te stoppen en iets nieuws te beginnen. Maar misschien moet ik, net als jij, ook wel gewoon doorgaan...

Wilma zei

Prachtig!!!!!

Brendaxx zei

Wat weer een mooie!!

Gerdine zei

Ik ben jaloers! :) Heb je weer nieuwe stempels van PTI? Dit is toch van een van de laatste releases. Zo mooi! Die doilyrand doet het erg goed!

Back to Top