CCC...



Hoi!!

Als eerste wil ik al m'n nieuwe volgsters welkom heten. Tof dat jullie interesse tonen in mijn blog!

Heb ik net een beetje zitten spelen met m'n tape, wilde daar graag wat mee maken. Het plakwerk was snel gedaan...maar toen wild eik graag nog iets toevoegen, en bedacht ik me dat ik laatst zo'n leuke bloem in de Silhouetteshop had gekocht.
Deze wilde ik erbij hebben, en eigenlijk ben ik heel blij met het resultaat.


Basis is roze Cardstock, daarop kraft, en dit gemat op weer wit cardstock. De bloem bestaat uit diverse delen en heb ik op de kaart geplakt. 


Strass steen als hart van de bloem, en een strikje van Bakerstwine.


Omdat ik nog een paar gedeeltes over had van de bloem ( en nog restjes van een verkeerde bloem...)
Heb ik nog een kaart gemaakt. De bloem net iets anders en het hart gemaakt van kleine strass steentjes.


Met de eerste kaart wil ik graag meedoen met het nieuwe challenge blog Creative Cutting Challenge. Leuk om een blog te starten voor de snijapparaten! Ik ben zo blij met de mijne!!
Door de tip van Miranda doe ik ook mee aan de challenge van Freshley Made Sketches!

Zodoende kwam ik op het idee deze kaart in te sturen voor deze challenge!

Succes met jullie blog dames!
Fijne dag verder voor iedereen!

Groetjes Cornelie

31 opmerkingen

Sanne zei

Leuke kaartjes! Wat kun je toch leuke dingen snijden met zo'n apparaat! De tapejes zijn hier ook erg favoriet!

Liefs Sanne

jolanda zei

mooi kaartje in leuke kleuren

Aletta zei

Hey Cornelie,

Dat zie er mooi uit, geweldig hoe de bloem van de kaart afspat, bij wijze van zeggen dan maar.

Leuk dat je meedoet met de "alles mag" uitdaging van Creative Cutting Challenge.

Groetjes Aletta

Marjan zei

Super Cornelie! ERG mooi en volgens mij hebben ze een winnares!

Stamps and Paper zei

What a lovely card Cornelie and such lovely colours.

Anne

CreaSjouk zei

Zo'n snij apparaat is wel super zeg, als ik zie wat voor leuke dingen je ermee maakt!
Deze zijn ook weer fantastisch!
Groetjes Sjoukje

Miranda V zei

Wat een leuk resultaat zeg! Tape is zo gaaf spul, je hebt er iets verrassend leuks mee gemaakt. Lief ook, het touwtje om de bloem!

Marijke zei

Gaaf de tape en wat een mooie strakke bloem. Gaaf zo'n snijapparaat!!

Groetjes, Marijke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Je mag de kaart met trots mee laten doen! Hij is super!!
Groetjes, Yvonne

Monique zei

Leuke vrolijke kaart is het geworden met een aparte bloem1
Groetjes, Monique

Ellie zei

Wat kun je toch leuke dingen maken met tape! Mooi hoor.
Groetjes Ellie

Zw@@n zei

Super mooie kaartjes, Cornelie. Leuk met dat tape! En ja waar zouden we zijn zonder een snijapparaat. Leuk dat er nu een blog gestart is, moet ik zo even gaan bekijken.
Liefs, Wilma

Wilma zei

Hallo Cornelie,
2 hele MOOIE kaartjes ☺☺☺
Enneh.....niet zo "negatief" over de verkeerde bloem, want ook die bloem is SUPER.
Liefs Wilma

Gerdine zei

Leuk die combi van tape en bloem! En de kleurtjes passen prima bij elkaar!

KarinsArtScrap zei

leuke kaartjes Cornelie.

groetjes karin

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wil je even naar deze sketch kijken aub: http://freshlymadesketches.blogspot.nl/ toeval of niet?? doe mee!! Je maakte 2 prachtige kaarten, de bovenste is mijn favoriet.

Kaartenkraam zei

Geweldig zoals jij het tape het gebruikt, ik heb een paar blogposts terug ook een kaart met tape op mijn blog gezet maar ik vind deze twee van jou veel mooier!

groetjes van Ank

Ellen zei

Oh, super leuke kaarten, wat een goed idee om het negatief ook te gebruiken!
Groetjes Ellen

José zei

Ik vind ze helemaal leuk! Wat een mooi tape en je bloem vind ik super zeg. Mooi met het touwtje er op.
Idd leuk zo'n blog. Ik heb ook een kaart om mee te doen!

Mariken zei

Hartstikke mooie kaart, ik ben er weg van!
Groetjes Mariken.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaartjes, leuk met de tape op de achtergrond en de bloem is heel mooi,

groetjes jolande

Cinderella zei

Hele leuke kaart super ideetje

groetjes Cindy

Anne-Marie zei

Wat een geinig idee! Leuke kleurtjes ook! Je doet je blognaam eer aan! Groetjes!

Judith zei

Deze gave kaarten springen echt in het oog! super gedaan. Leuk voor jullie, dat er een speciale blog is opgestart voor snijapparaten! Veel succes met beide challenges!
Groetjes, Judith

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

HEEEEEl gaaf!

Nadine zei

Ik ben even bij je blijven plakken ;)

Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt met tape. En dan heb je die ene nog niet eens laten zien, vind deze ook te gek. Lekker fris, leuke bloem! Toppie!

Linda Suarez zei

Hi Cornelie! Great card! I love that you used washi tape - such pretty patterns! And that pretty jewel on your flower is a great touch! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

Allisa zei

Gorgeous card, love the bling on your flower! Thanks for playing with us at Freshly Made Sketches!

Cindy Hall zei

Beautiful cards! I love the colors, the flower and the sparkling pink flower centers. Very pretty!

Wendy ten Hove zei

Oh, wat heb ik een boel leuke kaartjes gemist bij jou, tijdens mijn vakantie! Deze vind ik bijvoorbeeld echt super! Leuk met die washi strookjes en dan de mooie bloem in het wit daar boven op! Valt heel mooi op zo! Erg leuk gedaan!
Groetjes en fijne zondag nog!
Wendy

Gerda zei

Wat een leuke combinatie van het tape en de bloem!! geweldige kleuren! Ik ben ook dol op roze,

Groetjes Gerda

Back to Top