Skypekaart #8!

Hoi!!

Prachtige kleuren vanmorgen buiten, het rood van de opkomende zon, wauw wat mooi!
Zet alvast m'n berichtje klaar, zo kan ik dat niet meer vergeten!

Nadine en ik hebben alweer een nieuwe Skypekaart voor jullie en deze keer bedacht Nadine om aan de slag te gaan met inchies, oftewel vierkantjes van ongeveer 2,5 x 2,5!
Ook weer hetzelfde papier gepakt, en dat is een paperpad van de Boekenvoordeel, waar ik een aantal velletjes van Nadine kreeg.


We gaan eigenlijk verder aan de slag zonder plan. Gewoon doen, en zien wat er ontstaat!
Basis, m'n gekleurde cardstock. Ik moet van mezelf dit vaker gebruiken. pak altijd, wit, kraft of ecru...nu dus lichtblauw! Daarop aqua, en daarop...toch weer wit, haha!
Stempels van Inkadinkado gebruikt. Deze uitgepons, en op scalloped squares geplakt, ook uitgeponst. Diverse stukjes van de stempel bewerkt met Stickles.
Het velletje met de vierkantjes als achtergrond gebruikt, vond ik wel toepasselijk.


Verder washi tape gebruikt. Daaromheen weer scrapfloss, daarop een knoopje, en een héél klein strass steentje. Ook van het dessinpapier een paar vierkantjes uitgeknipt.
De zwarte rand is van MFT, en heb ik voorzien van een wit stiksteekje.
Heel strak met knal kleuren, maar wel heel fleurig.
Het grappige is, tegen de tijd dat het zover is de kaart te plaatsen, ben ik alweer vergeten wat Nadine heeft gemaakt! Dus, laten we snel gaan kijken!

Groetjes Cornelie

21 opmerkingen

Miranda V zei

Ik gebruik ook vaak wit of creme als basiskaart, maar een gekleurd velletje is eigenlijk ook heel leuk. Heel vrolijk kaartje, de 'inchies' (nieuw woord voor mij) zijn erg leuk. Net als de tapejes en het flossdraad!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een prachtige kaart, zoveel mooie details en heel mooi van kleur.

groetjes jolande

Monique zei

Leuke vrolijke kleuren! Strak en toch speels. Ook ik gebruik vaak wit en creme, en zal ook eens wat vaker gekleurd papier te gebruiken.
Hartelijke groetjes, Monique

Nadine zei

Een heel fris en leuk kaartje vind ik dit geworden! De vierkantjes moeten we maar weer vaker uit de kast toveren denk ik. Leuk ook dat je er weer echt een heel nieuwe layout van hebt gemaakt en washi tape gebruikt, toppie!

Mariken zei

Gaaf kaartje heb je gemaakt, hartstikke leuk zo, met de inches!
Groetjes Mariken.

ALIX zei

Heel origineel gedaan Cornelie!
Gr, Alix

Anoniem zei

Oooh gaaf gedaan Cornelie !! Wat leuk zoals je die kleine stempeltjes verwerkt hebt. Mooie kleuren ook.
Groetjes Berdien

KarinsArtScrap zei

je hebt erweer een gave kaart van gemaakt Cornelie, heel mooi.

groetjes karin

Marjan zei

Kom net bij Nadine vandaan. Heel anders dan die van jou weer. Mooi ook is jouw kaart met de indeling links en rechts. Tja, dat wit... Hoe herkenbaar! Erg mooie kaart, Cornelie!!

Stamps and Paper zei

Great card and I love all the detail ad your gorgeous colours

Anne

Wendy ten Hove zei

Leuk geworden, Cornelie! En wat een leuk idee om te Skype scrappen! Met mooi resultaat!
Groetjes, Wendy

Sanne zei

Gaaf! Leuke stempels op die inchies! De kleur spreekt mee ook enorm aan. Te gekke kaart!

Liefs Sanne

Wanda zei

Heel mooi kaartje, hoe langer ik kijk hoe meer mooie details ik zie!
Wanda

Ellen zei

Wat een gave kaart! Mooi van kleur.
Groetjes, Ellen

dieke zei

Wat een ontzettend leuk kaartje!

Per toeval kwam ik op je blog uit. Erg leuk om te zien wat jij allemaal maakt, Cornelie!

Misschien wil je bij mij ook een kijkje komen nemen?
www.stempeldieke.nl

Groetjes van Dieke.

Marlies zei

Cornelie, wat heb je de inchies op een originele manier verwerkt, keigaaf! Groetjes, Marlies

Gerdine zei

Ja, ik pak ook altijd naar de basiskleuren en vergeet mijn andere kleurtjes! Leuk met die inchies. Ik heb ze zelf niet, het lijkt me ook best moeilijk om ze te verwerken. Ik ga snel nog even bij je andere postjes kijken en bijlezen! Fijn weekend!

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
wat leuk weer deze skypekaart. Mooi strak en leuk met die vierkantjes.
Hij lijkt ergens ook een beetje op de liftkaart. Mooie stijl vind ik het!
Groetjes en geniet van je weekend!

GerJanne

redscrap zei

dank je voor je compliment, het voelt zeker goed nu nog 12 kilo te gaan, wat zijn je kaarten mooi zeg, je bent professioneel bezig

Bianca Kalksma zei

super leuk, zo'n skypekaart :) Je hebt er een leuke kaart van gemaakt, met inchies heb ik altijd de neiging om voor clean and simple te gaan, maar dit is alles behalve clean and simple ;) maar super! Wat leuk met die touwtjes en de strikjes en het randje en de randjes om de inchies, geweldig leuk gemaakt!!

Brendaxx zei

Prachtig kaartje en weer heel anders dan die van Nadine! Ontzettend leuk om te zien hoe je met hetzelfde papier weer een heel ander kaartje kan maken. Vind het ook zo leuk dat jullie dit samen doen :)
Groetjes,Brenda

Back to Top