Challenge #171!

Hoi!!

Een week vol sneeuw en schaatsen hebben we achter de rug. Ze voorspellen dooi....dat zou toch jammer zijn! Krijgen we weer dat grijze druilerige weer...
Maar dat is wel weer goed knutselweer!! En wij hebben bij DCL weer een nieuwe challenge voor jullie!
Deze week heb ik h'm bedacht, en na weer een paar keer een schets te hebben gehad, vond ik het weer tijd voor iets anders!

Een kleuren challenge! Het voorjaar staat toch weer voor de deur, en daarom heb ik voor de nieuwe voorjaarskleuren gekozen;


De bedoeling van deze challenge is:

Gebruik minimaal 5 kleuren uit dit kleuren schema en maak daar een kaart of een andere creatie mee!

Dit is mijn uitwerking geworden. Het idee zag ik op Pinterest en heb ik op mijn manier uitgewerkt, en heb 6 kleuren uit het schema gebruikt. Voornamelijk inkt van SU gebruikt.


Met Post-It papiertjes heb ik het kader afgeplakt, en toen van licht naar donker de bloemen gestempeld.
Daarna 3 bloemen uitgestanst, en ook gestempeld, en deze iets verhoogd opgeplakt. Deze bloemen hebben strass steentjes als hartje, de andere heb ik ook gestempeld.
De set is van Paper Trey Ink.


Het kader geaccentueerd met een zwarte fine liner, en de tekst met Versafine gestempeld, en is van Hero Arts.
Dit alles geplakt op een basis van rood cardstock van Color Core.

Op het blog van DCL zie dat er nog veel meer mogelijkheden zijn. Inspiratie genoeg!
Een leuke prijs beschikbaar gesteld door onze sponsor.
Je kunt je creatie linken tot vrijdag 01 februari 18.00 uur.

Haal de lente met deze kleuren alvast een beetje in huis!
Veel succes!

Groetjes Cornelie

31 opmerkingen

Evy G zei

Wauw, wat een heerlijk vrolijk kaartje! Zorgt voor een lentegevoel ;-)

Groetjes, Evy

Angèle zei

Kan niet missen dat lentegevoel! Erg mooi en heerlijk vrolijk resultaat Cornelie.

Groetjes, Angèle

martina's kaartjes zei

wauw, wat een leuke, kleurrijke creatie ! helemaal top ! ook je kleine 'helikoptertjes' onderaan op de tafel vind ik super gevonden hahahaha, het zijn de details die het doen he ? =)
nog een fijne dag, grtjs, martina
x

Magda zei

Wat een leuke vrolijke challenge heb je bedacht Cornelie!!
Prachtige uitvoering!!
Schitterend kaartje!
Groetjes en geniet nog van die laatste sneeuw!
Magda

Janine zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje, daar hou ik van !!!
Zal dus ook eens kijken wanneer ik tijd kan vrij maken voor deze leuke challenge!
Groetjes Janine

Marjan zei

Erg mooi kaartje, zo strak gestempeld. Vind het een heel gaaf geheel, die tekststempel staat er ook fantastisch bij.Ik heb de inkt ook besteld.

Henriët zei

Dit is echt een topper!
Groetjes van Henriët

Gerdine zei

Heel gaaf gedaan om te kaderen en hier en daar een bloem eruit te laten springen! Fijn weekend!

Stamps and Paper zei

A perfect card to cheer us all up after all the snow...gorgeous bright colours and it certainly makes me smile.

Anne

Ellen zei

Super gaaf gestempeld! Het lijkt net designpapier! Ook je tekststempels vind ik geweldig. Weet je nog waar je ze gekocht hebt want ik ben er al een tijdje naar op zoek.....

Kaartenkraam zei

Geweldige vrolijke kaart en je tekststempel vind ik prachtig en staat er perfect bij!

groetjes van Ank

Wilma zei

GEWELDIG Cornelie. Dit is een PRACHTIG kaartje om te liften ☺☺☺.
Fijn weekend en liefs Wilma

Nadine zei

Uitdagende challenge, maar wat een fantastische kaart! Spat van mijn scherm af: Super!!!

Colleen zei

Absolutely FABULOUS! I love this card and all the bright colors! Awesome, Cornelie!

sandra_w zei

Heerlijke voorjaarskaart Cornelie! Superleuk!!

San x

Marijke zei

Echt "COLORFUL CORNELIE"!! Mooi strak gestempeld en heerlijk kleurrijk.

Fijne weekend,
Marijke

Marlies zei

Wat een prachtige stempelkaart Cornelie. Als ik dit zie ben ik de winter helemaal zat! Groetjes, Marlies

Ellen zei

Mooi zeg! Leuk die verhoogde bloemen en ook het tekststempel is gaaf. Een lekkere vrolijke challenge heb je bedacht.
Groetjes, Ellen

Anoniem zei

Echt top! Mooie uitwerking!
Strak en clean!
Groetjes Jacomijn

Jolanda Cuper zei

Wow schitterend!
Super uitdaging ik ga kijken of het lukt om mee te doen!
Ben vandaag naar Donna Downey geweest en heb veel inspiratie opgedaan!
Groetjes Jolanda

Christine zei

Een heerlijke kaart Cornelie! Echt prachtig gedaan!
Liefs
Christine

Miranda V zei

Ik haat de winter, dus laat de lente maar komen. Wat een heerlijk vrolijk kaartje, leuk dat de bloemetjes wat verhoogd zijn.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kaart, mooi strak, leuk de bloemenrand.

groetjes jolande

Judith zei

... and your card makes me smile (-: !!!!!

Margot zei

het was een erg leuke uitdaging, je kaart is prachtig!

miriam zei

Mooie vrolijke kaart
het was voor mij een leuke uitdaging
gr miriam

KarinsArtScrap zei

een mooie fleurige kaart Cornelie.

groetjes karin

Stella zei

Hier knalt het voorjaar vanaf; leuk met gelle kleuren en het contrast met de witte kaart is zo mooi. En het rode cardstock dat er ng net achter weg "piept". Hier word een mens nou vrolijk van; mag ook wel want de regen slaat hier tegen de ramen...gatver..
Groetjes,
Stella

Wendy ten Hove zei

Wauw, ik ben fan van deze kaart, Cornelie!! Heerlijk, met al die leuke vrolijke bloemen en ik vind het ook prachtig staan zo in een strook! Mooie tekst ook, echt helemaal perfect wat mij betreft, deze kaart!!!
Groetjes, Wendy

Yolanda zei

Dit is nu echt zo'n kaartje dat ik helemaal te gek vind. Zo puur. Hier wordt je toch helemaal vrolijk van als je zoiets in je brievenbus vindt. Wat een te gekke tekststempel is dat trouwens. Groetjes Yolanda

Stampidoe@gmail.com zei

Een plaatje van ene kaart, laat de lente nu maar komen.

Back to Top