Elke kaart een Feestje!

Hoi!!

Vorige week en ook weer deze week zag ik een leuke challenge bij EKEF. Vorige week had ik er helaas geen tijd voor, maar deze week gelukkig weer wel. Deze week is het de bedoeling om met stroken papier je eigen dessinpapier te maken! Het idee was er eigenlijk al snel, en dit is het resultaat geworden!


Met deze papiertjes was ik al bezig en komt uit de Holland serie van Marianne Design, en heb ik een poosje terug alweer van Nadine gekregen, en moest daar nodig eens wat mee maken. Deze kaarten komen later, maar met enige restjes heb ik deze kaart gemaakt.


De tekst baby is een Crea Table. Ook van Marianne design. de border heb ik gemaakt van kurk, en de mal is van PTI. Het kleine labeltje ook, en de tekst is weer van Eline, althans een gedeelte van een tekst.
Scrapfloss, en een bedeltje uit m'n kralen collectie.
Ook nog voor een strook een embossing mal gebruikt, dat vond ik dan weer net leuk ertussen.

Nou lekker op tijd klaar!

Gezellige dag verder, en bedankt voor het langskomen!!

groetjes Cornelie

39 opmerkingen

Ellen zei

Gaaf zeg, die schuine stroken! Het is echt een super babykaartje geworden. Mooi ook die hartjesrand van kurk.
Groetjes, Ellen

Marlieke zei

Die is leuk zeg, Cornelie! Helemaal mooi!

Anoniem zei

Heel mooi kaartje !! Leuk dat je de strookjes schuin aangebracht hebt. Die kleurencombi blauw met kraft blijf ik erg mooi vinden.
Groetjes Berdien

Sanne zei

Hij is inderdaad erg leuk! Dat kurk is er gaaf bij!

Liefs Sanne

Ellen zei

Ja, prachtig gedaan hoor! Leuk dat je meedoet bij EKEF!

Stamps and Paper zei

You've really created a lovely background with you papers Cornelie...a great baby card

Anne

Marjan zei

Mooi zeg, erg leuk gedaan die stroken! Gaaf kaart weer, Cornelie!

miriam zei

mooie leuke kaart cornelie
gr miriam

Joan zei

Hoi hoi,
Wat is deze leuk geworden! Leuk die schuine stroken en dat blauw/wit.

Groetjes
Joan

Tinie zei

Ooooh wat gaaf!!! Ik vind 'm toppie!! Ik vind geboortekaartjes altijd zo leuk om te maken en dit ga ik onthouden!! Errugg leuk gedaan Cornelie!
groetjes Tinie

Henriët zei

Een super mooie kaart! Wat een leuk idee om met kurk te werken. Kan dat ook met de cuttlebug?
Groetjes van Henriët

Cinderella zei

Een super leuke kaart
Een fijne avond
Cindy

Miranda V zei

Heel leuk kaartje! We zijn aardig uitgepakt nu qua dozen. Er staan er nog een aantal in de keuken en boven in één slaapkamer. We moeten nog één kamertje verven en één dressoir in elkaar zetten. Nu nog de levering van de koelkast, dan ben ik al heel happy. Dus we zijn er bijna, iig uit de grootste troep nu! :)

crealinedance zei

Hoi leuke kaart geworden.gr.Nel

Marijke zei

Leuk de schuine stroken. Mooi de rand van kurk en schattig het labeltje met bedel. Gezellig dat je weer meedoet bij EKEF.

groetjes, Marijke

Berlinde zei

Wat een leuke restjeskaart Cornelie en die border van kurk is super!
Lieve groetjes, Berlinde

Willy zei

Wat een prachtig baby kaartje, leuk dat "zelfgemaakte" papier. Je hartjes rand van kurk vind ik zo gaaf!!

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi gedaan Cornelie.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

weer een heel geslaagde creatie !
grjts, martina
x

Bianca Kalksma zei

oh die kurken hartjes border is gaaaaaf!!!! En het zelf gemaakte papier ... het lijkt gewoon 1 vel papier, wat heb je dat mooi gedaan! Geweldig leuk en gaaf kaartje!

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een schatje! Ontzettend leuk!

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een schatje! Ontzettend leuk!

marian zei

Heel gedaan met de stroken.
Groetjes Marian

Mariken zei

Dat is origineel zo, met die stroken, heel erg leuk!
Groetjes Mariken.

Je@net zei

Wat een super schattig babykaartje, Cornelie, ontzettend leuk gedaan.
Fijn dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke kaart een Feestje!

Stella zei

Ja héhé blauw is mijn favoriete kleur; wat denk je zelf. Ik ben hier wég van. Super!

sandra_w zei

Erg leuk kaartje Cornelie! Leuk zo met de stroken!

San x

Gemma zei

leuk met al die stroken papier, heel gaaf kaartje gworden, groetjes Gemma

Alina zei

heel erg mooi geworden, Cornelie!

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
ik vind je zelfgemaakte dp erg leuk!! Dat is ook een idee, he, voor mij, als ik straks eind december alleen maar cardstock over heb..';-))
Je kaart is heel mooi van uitwerking. Door dat er niet zo heel veel ander spul op zit, zie je het papier goed en er zit toch precies genoeg op om het een echt geboortekaartje voor een jongen te laten zijn!
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat super gedaan Cornelie, ik vind het er toppie uitzien.
Liefs van Anita

OlgaB zei

This is super...love the papers you've used!

anja curvers zei

Supergaaf deze Cornelie leuk zo met die schuine strepen. en nog leuker dat je meedoet bij EKEF bedankt.

Judith zei

Ik vind het altijd gezellig, als er voor jongens bloemetjes worden gebruikt. Een lief en leuk, lekker fris babykaartje. De hartjes van kurk zijn ook goed bedacht!

Marlies zei

Cornelie, door de eenvoud is dit een prachtkaart geworden. De kurken hartjes zijn er geweldig bij. Schitterend geheel. Groetjes, Marlies

Aletta zei

Supermooie kaart Cornelie,

Leuk dat je met ons mee deed.

Groetjes Aletta (EKEF)

Brendaxx zei

Hé Cornelie, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!! Dat randje van kurk vind ik er superrrleuk bij! Mooi geheel, als altijd :) Bedankt voor het meedoen bij EKEF! Groetjes,Brenda

Janine zei

Heel leuk kaartje! Leuk dat kurk zo! Enne leuk gefotografeerd!
Groetjes Janine

Anneke. zei

Wat een prachtige en lief kaartje. Leuk met die schuine reeppjes papier.
Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
Groetjes Anneke.

Back to Top