Happy New Year!!

Voor iedereen!!


Groetjes Cornelie

14 opmerkingen

GerJanne zei

Dankje! Jij ook natuurlijk met veel creativiteit, gezondheid en geluk!
GerJanne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

cornelie ik wens je een mooi, liefdevol en creatief nieuwjaar

groetjes jolande

Unknown zei

Jij ook! En dat we maar weer volop mogen genieten van al jouw inspirerende blogjes!

Bianca Kalksma zei

voor iedereen... voor jou ook!! De beste wensen voor een gezond en creatief 2013!

Inge Groot zei

Jij ook een supergoed 2013 Cornelie, dat er maar heel veel gezellige workshops, knutseldagen en wat al niet meer mogen volgen!

xoxo

Anoniem zei

Ook voor jou en jouw gezin een heel gelukkig 2013 toegewenst ! Maak er wat moois van !
Groetjes Berdien

sandra_w zei

Voor jou ook 'n heel gelukkig en creatief 2013 toegewenst Cornelie!
Op naar ons eerste knutseldagje ;)

San xx

Ellen zei

Uiteraard wens ik jou ook een geweldig 2013!
Groetjes, Ellen

Nadine zei

Gelukkig nieuwjaar!!! Hopelijk heb jij vandaag net zo'n lekkere dag gehad als ik. Heerlijk opgeruimd (nee, de boom staat nog) op mijn kamertje en daarna non-stop aan de slag gegaan...

Spreek je snel!

Wilma zei

Hallo Cornelie,
Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Brendaxx zei

Hoi Cornelie,ik wens jou ook een spetterend 2013, met veel geluk,gezondheid en creativiteit:) Groetjes,Brenda

Debby zei

Ook voor jou het allerbeste voor 2013!Maak er een mooi jaar van!
Groetjes Debby

Miranda V zei

Gelukkig nieuwjaar Cornelie!

Yolanda zei

Ik wens ook voor jou en de jouwe een heel gezond en gelukkig 2013. En ik spreek de hoop uit dat we ook dit jaar weer van je mooie creaties mogen gaan genieten en ..... leren. Groetjes Yolanda

Back to Top