DCL # 182

Hoi!!

Vandaag weer een nieuwe challenge bij DCL! Alweer een week voorbij!
Deze keer is de challenge bedacht door Angèle, en zo moeilijk als ik de vorige keer bedacht had, zo breed is deze! Want alles wat we op jullie kaart willen zien zijn 

BLOEMEN!!!

Niets teveel gezegd toch?


Al vrij snel had ik een kaart klaar...maar deze had ik een poosje terug al heel enthousiast op m'n blog geplaatst... toen Ellen zei, moet deze niet pas in april? Toen dacht ik O, ja!
Dus nog maar een kaart met bloemen gemaakt, nou dat is geen straf!
Ik heb de stempels van SU gebruikt, deze hoort bij de serie "Best of Everything" en was ik gelijk verliefd op!


Bloemetjes in twee kleuren gestempeld, en de bolletjes een accent gegeven met pearlmaker, dat geeft net even iets extra's.
De blaadjes heb ik van een pons gemaakt, en daar de kleine blaadjes van los geknipt, en op de gestempelde blaadjes geplakt. Ook weer eens anders.
Tekst zit bij dezelfde set, en het lint is van de Action, maar past goed qua kleur!
Met fine liner nog stippeltjes her en der gezet, om het iets speelser te maken.

Allemaal mooie bloemen voorbeelden op het blog van DCL.
Jullie kunnen je helemaal uitleven, en je kaart linken voor vrijdag 26 april 18.00 uur!

Veel plezier, ik reis straks weer af naar Bovenkarspel, voor een altijd gezellige workshop bij Oma Dee!
Heel veel zin weer in!

Jullie ook een fijne zaterdag!

groetjes Cornelie

21 opmerkingen

Gemma zei

schattig vind ik hem, mooie kleurtjes, veel plezier bij de workshop! Groetjes Gemma

anja curvers zei

Schitterend kaartje Cornelie vind dat accent met die pearlmakers zo gaaf. Veel plezier bij oma dee.

KarinsArtScrap zei

heel apart en gaaf gedaan Cornelie.
een mooie kaart.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt ! lekker lente ! super hoor, die kleurtjes bij elkaar
grtjs, martina
x

Marit zei

Superleuk Cornelie! En heel veel plezier vandaag, ik vertrek zo naar Almere voor een Stampin' Up! bijeenkomst, zin in!

Groetjes,
Marit

Margot zei

supermooi kaartje met die 'pareltjes'!

Nadine zei

Zit je lekker bij bij oma dee? Vast wel, geniet ervan. Je kaart is lief, wat een pittige bloemetjes zijn dat en wat een leuke tekst! Fijn weekend! X

Magda zei

Heel mooi en fris kaartje Cornellie!
Geeft een lente gevoel en dat is intussen wel meer dan welkom!!
Prettig weekend!
Magda

Marjan zei

Vind het een supermooi kaartje, zo lief die bloemetjes van stempels en pareltjes!

Ellen zei

Wat een leuk kaartje! Gaaf die pearl-accenten op de bloemen.
Groetjes, Ellen

Stamps and Paper zei

A very pretty card and beautiful colours....

Anne

Anita Meijer zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Cornelie, ik vind het weer een toppertje.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Erg mooi !! Super zoals je die bloemen gemaakt hebt.
Groetjes Berdien

Welmoed zei

Prachtige frisse vrolijke gekleurde bloemetjes, zo mooi op de witte achtergrond.

Een fijn weekend toegewenst!

Vr. gr. Welmoed.

(blij verrast door de 1e prijs bij DCL, Super!)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi, de bloemen zijn super.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Super kaart!
Stempels zijn ook prachtig!
Groetjes Jolanda.

Je@net zei

Wauw, wat een pracht exemplaar, Cornelie. Ontzettend mooi gedaan!

Wendy ten Hove zei

leuk!! Erg mooie bloemen zijn dat, Cornelie! En ook mooie kleuren zo samen. Lekker vrolijk!!!
Groetjes, Wendy

Yolanda zei

Heel mooi en lief kaartje Cornelie. Deze set staat bovenaan mijn verlanglijstje! Goed idee zeg die pareltjes er op. Groetjes Yolanda B)

Colleen zei

FABULOUS CARD! Love, love love the pearl accents on each petal of the fowers...gorgeous, Cornelie!!

Ellen zei

Wat een leuk effect geeft die pearl pen in de bloemetjes! Super kaartje...

Back to Top