DCL # 185!

Hoi!

Vandaag een schets van Miriam. Daarmee kun je lekker aan de slag met washi tape, restjes, strookjes papier, of noem maar op! Ik heb voor strookjes papier gekozen.


Vond het zomaar niet makkelijk deze keer, zat een beetje te worstelen. Jammer genoeg geen tijd om er nog één te maken...


Het papier is van fancy pants, en ik zag in de schets een brievenbus, dus ik heb er een papiertje uit laten steken.


Ben benieuwd wat jullie er van brouwen! Wil je nog meer inspiratie kijk dan op het blog van DCL. De laatste keer dat er 10 vb. staan, want er gaat vanaf 25 mei het één ander veranderen.

Vanaf 25 mei houden we eens per 2 weken een challenge, dus langer de tijd om mee te doen!
Het DT wordt in tweeën gesplitst, dus per challenge maar 5 voorbeeldkaarten.
Kaart linken is nog steeds tot vrijdag avond 18.00 uur, maar nu dus eens per twee weken.
De nieuwe challenge gaat voortaan starten op zondag!!

Uiteraard wordt dit op het blog duidelijk aangegeven. Ik denk dat heel veel deelneemsters dit wel prettig vinden!

Ook deze challenge heb je twee weken de tijd voor, dit vanwege het pinkster weekend!
Dus linken kan tot en met vrijdag 24 mei 18.00 uur!

Succes! groetjes Cornelie

14 opmerkingen

Miranda V zei

Nog een maken? Welnee, deze is LEUK! Hele leuke papiertjes heb je gebruikt (ik had bij jou stiekem washi tape verwacht ;-) ) en het briefje is super geinig! Die stempel staat op mijn wishlist, leuk is 'ie. Steeds meer challenges worden 2 wekelijks en met gesplitste designteams, scheelt idd dat je dan wat meer tijd hebt ik deel te nemen aan een leuke opdracht. Voor de DT-leden zal het ook wel fijn zijn, iets minder druk on wekelijks een kaartje af te hebben. Fijn weekend! Alle drukte van vorige week overleefd? :-)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

net als miranda had ik wasi tape bij jou verwacht, maar zo met de stroken papier is je kaart super gaaf geworden, leuk in het midden het stukje papier met de tekst.

groetjes jolande

Kaartenkraam zei

Dat briefje vind ik een superleuk detail. Leuke kleuren bij elkaar, mooi kaart!

groetjes van Ank

Unknown zei

Ik vind hem superleuk Cornelie! Gaaf papier, vind de brievenbus echt goed gevonden en zo met dat papiertje eruit helemaal leuk. Echt een Cornelie kaartje!

Fijn weekend!

Groetjes,
Miranda X

Anita zei

Het is heel gek, je kaart vind ik mooi maar de sketch vind ik veel te druk :)Ik zou zelf nooit beginnen aan zo'n druk geheel maar jij weet er toch weer iets eigens en prachtigs van te maken, knap hoor!
groetjes, Anita

Marjan zei

Jij hebt de inderdaad drukke schets gaaf uitgewerkt! Leuke papiertjes en heel leuk idee om er een brievenbusje van te maken!
Was het een mooie dag gisteren?

Scraptastische hobby zei

Nou van dat worstelen is niets te zien hoor, je kaart is heel mooi geworden.
Groetjes van Gerie

Gerdine zei

Inderdaad een pittige sketch! Maar leuk gedaan met dit papier. Grappige tekst ook! Fijn weekend!

GerJanne zei

Ha Cornelie, wat een goed nieuws! Ik vind de uitdagingen van DCL altijd super, maar kan bijna nooit meedoen door dat ik maar zo kort tijd heb. Dit is dus helemaal geweldig!!
Jouw kaart voor de uitdaging is erg leuk! Mooi papier en leuk dat je er een brievenbus in ziet (zie ik ook) Ik heb ook al een idee en ook nu extra tijd....Jippie!
Lieve groetjes,
GerJanne

KarinsArtScrap zei

een super leuke kaart Cornelie.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Hij is weer prachtig je kaart Cornelie, supermooi.
Liefs van Anita

Caro's Kaartjes zei

Cornelie, ik vind dat je die worstelwedstrijd gewonnen hebt!
Heel gaaf kaartje is het geworden zeg. Erg leuk zo die papiertjes bij elkaar. Het zou mij een beetje een te drukke schets zijn, maar dat is dan ook meteen de uitdaging!
hahaha jij ziet weer een brievenbus...geweldig! Juist super leukie dat dat papiertje zo uitsteekt.
groetjes van cAro

Anoniem zei

Heel herkenbaar, er beland hier ook wel eens een kaart bij het oud papier, omdat ik er niet uit kom.
Maar, ik vind jouw kaart wel erg leuk geworden, dus niet bij het oud papier gooien ;).
groetjes, Bernadet

Yolanda zei

Hoi Cornelie, helemaal blij met de nieuwe regeling, een week is voorbij. LEUK dat brievenbus idee! Prima verwerking van de schets. Groetjes Yolanda B)

Back to Top