Workshopje bij Dora

Hoi!

Afgelopen zaterdag ben ik een dagje naar Dora geweest, samen met Judith. Stukje rijden voor mij, maar ik vond het leuk eens bij Dora aan te schuiven. Dora heeft een prachtige ruimte om haar workshops te geven!
Dora is een kei in kleuren én tekenen, maar dat zie vanzelf wel als je even een kijkje neemt op haar blog.


Een doosje, en twee kaarten had Dora voorbereid. Ik heb inspiratie uit de twee kaarten gehaald, en daar geprobeerd m'n eigen draai aan te geven. De vogeltjes en de tak zijn 3 verschillende stempels, en deze hebben we d.m.v. de stamp a ma jig  bij elkaar gevoeg. Leuk om te leren!!


Deze uitgeknipt en verwerkt op m'n kaart.


Met dezelfde mooie papiertjes nog een eigen brouwsel gemaakt.


De volgende stempel kon ik niet weerstaan, stempels van Penny Black zijn al heel lang favoriet van mij. Dus hier wilde ik graag wat mee maken. Afmaken heb ik thuis gedaan, want zo'n dag vlíegt natuurlijk weer voorbij!


Eindelijk weer eens kleuren, ik blijf het leuk vinden om te doen!


Van Dora kregen we nog een lief presentje. Een heerlijke choco bal, met een mooi houten ornamentje. Deze heb ik op een klein 10x10 kaartje verwerkt.


Bloem is van SU.


Dit is de ruimte waar we zaten, en dat was allemaal pico bello verzorgt door Dora.
's Morgens koffie en thee met wat lekkers.


's Middags soep, met broodjes, en divers beleg en drinken, en later ook weer koffie thee en wat lekkers. 
Het leuke was om weer een aantal blogsters te ontmoeten.
Zo waren StellaGerJanneNelleke ,Ans en Monique er ook.

Heel gezellige en ontspannen dag was het.
Heel erg bedankt allemaal, en vooral Dora natuurlijk.

Groetjes Cornelie

28 opmerkingen

Unknown zei

Dat ziet er geweldig uit Cornelie! Heel anders dan ik van je gewend ben en dat is zo leuk om te zien. Jij kan er ook wat van hoor, wat kleuren betreft, top! Ik hoop ook ooit een keertje aan te kunnen schuiven bij Dora, lijkt me hartstikke leuk.

debby4000 zei

Wonderful, gorgeous cards.
Luv
Debby

!neke zei

Kleuren, tja, ben er geen kei in !
Maar jouw kaart met die vogels is wel heel goed geworden !
De onderste is ook gaaf !

Ellen zei

Zeker leuk om weer een stel blogsters te ontmoeten. Ziet er er heel gezellig uit! IK ben het meest fan van de kaartjes die je je eigen twist hebt gegeven. Das gewoon ook meer mijn stijl. Ben eerlijk gezegd niet zo van de vogeltjes en het kleuren ;)

Scraptastische hobby zei

Heerlijk zo'n leerzame verwen dag Cornelie! Heel leuk om te zien dat jullie allemaal je eigen draai er aan hebben gegeven!
Zo leuk om bij jou het inkleuren van stempeltjes te zien! Prachtige serie kaartjes hoor!
LG van Gerie

Anneke zei

Allebei heel mooi! Super hoe je er je eigen draai aan gaf!

Marjan zei

Gezellig hoor, ik zag het al de andere blogs hier en daar. Jouw vogeltjeskaart is zoooo mooi! Maar de andere creaties zijn ook, zoals altijd erg gaaf. Snap dat je viel voor de muisjesstempel, schattig en zeker erg mooi kleurwerk!

Marfien zei

Mooie kaartjes hebben jullie gemaakt bij Dora, leuk om zo samen iets te doen

Ilse zei

Heel mooie kaartjes !
Groetjes
Ilse

sandra_w zei

Ahhh wat 'n schattige kaartjes! Mooi gekleurd.....moet je vaker doen ;) en het Penny Black stempeltje zo lief!!

Gerdine zei

Wat een ontzettend leuke kaarten! Die vogels zijn zo leuk! En die Penny Blacks: zwijmel! Gaaf!

Gerdine zei

P.s. Ik begreep via GerJanne dat jij een ideetje hebt😊 Heel benieuwd!!

Margot zei

Mooi! Lekker pastel allemaal!

Je@net zei

Ziet er gezellig uit, Cornelie. En wat een leuke kaarten heb je gemaakt!

Stella zei

Ik had jouw beauties al in het echt gezien en ik ben altijd weer onder de indruk. Zo gaaf gekleurd en gemaakt. En brouwsel? Beauty zul je bedoelen! En dat kleuren werkt aanstekelijk. Ik vond het superleuk om je weer te zien en te spreken. Ik heb ook zó gelachen!

Nicole Parmentier zei

Klinkt als een heerlijke dag Cornelie! Het kleurwerk is prachtig geworden!!

Dora zei

prachtig, prachtig, prachtig!!
zo inspireer jij mij ook weer met dat 'lucht'papier.
echt je stijl. zo leuk dat iedereen dat kan doen.
mooie stans!
knap ook dat je alles zo uitgeknipt hebt. netjes.
Dank je wel voor alles.
tot ziens.
groetjes

Angelique zei

Zo te zien een gezellige en productieve dag geweest. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met de vogeltjes op die tak. De stempel van de poesjes is te schattig en wat heb je die prachtig ingekleurd. Echt genieten van alles wat je gemaakt hebt.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Wat mooi allemaal !
Liefs ☆ Sarah ☆

Maria V zei

Jij bent echt van alle markten thuis. Wat ziet dat er weer gezellig uit en wat zijn er weer mooi creaties gemaakt.

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
vandaag weer een workshop gevolgd en nu dus tijd om even bij je langs te gaan.
Je kaartjes zijn heel gaaf. Ik had de bovenste twee gezien en ik vind het zo leuk dat jij meteen een Cornelie kaart maakt. Vooral de tweede natuurlijk. Heel erg mooi vind ik die! EN de Penny Black, ja die zijn ook zo gaaf! Het kaartje is perfect, alle aandacht voor de stempel en je mooie kleurwerk.
En wat enig dat je meteen een 10 x 10 kaartje maakte met en het papier en het vogelkooitje! Super!
Groetjes,
GerJanne

Judith zei

Goedemorgen,
Alweer een week geleden reden wij samen Dora's kant op, naar een prachtige plek in de Flevopolder. Een aantal moesten uit hun comfortzone stappen, maar dat is ook eens leuk. Ik vind het dan ook bijzonder om te zien wat iedereen van Dora's mooie voorbeelden heeft gemaakt.
Ik zie in jouw kaarten absoluut je eigen stijl. Leuk is dat! De kaart met de vogeltjes heb je toch zo mooi gemaakt. Beetje romantisch, beetje strak en modern met de letterstans van PTI.
En het idee om het vogelkooitje te gebruiken, ja, dat ben jij. Overal iets in zien.

Gisteren was Gerko vrij en zijn wij spontaan afgereisd naar Bovenkarspel. Even een kopje koffie drinken bij Miranda (-: Op de terugweg langs de dijk nog vogels gespot. Dat was een leuk uitstapje.

Zie je volgende week! Fijne zaterdag,
groetjes!

Magda zei

Leuk, ben fan van je " special gift " kaartje, dat vind ik heel mooi!
Fijn weekend,
Magda

José zei

Dat ziet er weer super mooi uit Cornelie

Mary zei

Wat een mooie zachte kleurtjes dit keer. Je kaartjes zijn weer prachtig en echt in de cornelie-stijl! De kaart met de vogeltjes op de tak vind ik er uit springen, zo gaaf!
Het kleuren gaat je goed af, moet je vaker doen!

Alina zei

prachtige kaartjes, Cornelie, ik ben helemaal weg van je kaartje met vogeltjes!

Colien zei

Wat gezellig! En leuke kaarten, stuk voor stuk!
grtz.Colien

Linda Visser - van der Velden zei

Dat ziet er gezellig uit en wat een mooie creaties!

Back to Top