Liftkaart #92


Hoi!!

Een nieuwe liftkaart staat er weer klaar op ons liftblog. Marjan koos deze uit, en het origineel is van;



Letterlijk liften is dit keer niet de bedoeling. Wel is de bedoeling om driehoeken op je kaart te verwerken. Hoe? Dat mag je zelf weten, mits je geen banners en vlaggetjes gebruikt. Om het iets moeilijker te maken. Ook een kaart in de vorm van een driehoek is niet wat we bedoelen...
Dusss... laat je creativiteit de vrije loop.


Een goede reden voor mij om de stempels van Paper Trey Ink er weer eens bij te pakken!


Ik heb eerst een strook gesneden, en daar op de driehoeken verhoogd opgeplakt. De driehoeken had ik eerst uitgesneden en daarna in drie kleuren gestempeld, en om en om opgeplakt. De uiterste hoekjes waren en precies klusje.


Dit geheel weer gemat op kraft, en op de basis kaart geplakt die ook al uit drie lagen bestaan.
Touwtje er omheen, om het iets speelser te maken, en de tekst van Simon Says Stamps voor een stoere touch. Sequins en een mini strass steentje voor het feestelijke...

Van een driehoekje wat over bleef nog een tag gemaakt.


Komt altijd wel weer eens van pas!


In de ban van driehoeken, heb ik eindelijk het doosje gemaakt wat ik al een hele tijd wilde maken.


Gesneden met de Silhouette, en het papier is van Echo Park. Ook hier weer dezelfde stempelset van PTI gebruikt.


Het zwart geeft net even wat extra pit.
Bovenin gaatjes gemaakt, en daardoor heen twee kleuren touw, met aan het uiteinde kraaltjes.
Erg leuk om te maken!

Ok, geen doosjes voor de challenge...maar we zijn wel heel benieuwd hoe jullie driehoeken op je kaart verwerkt. Denk aan stempelen, knippen, stencilen, snijden....
Je kunt je kaart linken tot vrijdag 02 oktober.

Succes en veel plezier!

Groetjes Cornelie

15 opmerkingen

Marjan zei

Je mooie kaart had ik al gezien, de al net zo mooie tag nog niet! Leuk idee van restjes! En erg leuk dat het driehoekjesthema je inspireerde tot het maken van een doosje wat al langer op je lijstje stond. het is gaaf! Mooi als cadeauverpakking voor een van je kralencreaties :)

José zei

Mooie uitvoering van het driehoek idee, mooie kleuren heb je gebruikt, de tag is ook prachtig evenals het doosje, leuk kado iedeetje.

Je@net zei

Erg mooie kaart, Cornelie. En wat een geweldig leuk doosje!

Maartje zei

Je hebt de driehoeken erg mooi verwerkt. De kleurencombi van de kaart is zacht met toch nog wat pit door het blauw. En dan een knallend doosje, leuk!

Mary zei

Ik vind je kaart erg leuk geworden, mooie kleurtjes. Een tag is altijd handig, zeker als het zo'n leukerd is.
Tof doosje! Dat lijkt me helemaal een gepriegel zijn geweest met al de hoekjes.

Maria V zei

Van alles wat en dat alles is ook heel erg leuk gedaan.

Ellen zei

Prachtige kaart! Die kleine stukjes aan de zijkanten, echt ieniemienie, dus ongetwijfeld gepriegel. Tagje vind ik helemaal super. En je groen-zwarte piramidedoosje is ook hartstikke leuk.

Miranda V zei

Wat een mooie kaart in zachte kleuren! Perfect kleurende pailletten ook er bij, leuk! Je doosje is totaal anders van kleur, lekker fleurig en een leuk modelletje.

Nicole Parmentier zei

Prachtige kaart Cornelie! Een echte Papertrey beauty!! (mooie tekststempel ook ;-) Ook je tag is geweldig en dat doosje... ja, doosjes daar heb ik een zwak voor, super!

Colien zei

YAY, wat een mooie lift! Er borrelen meteen wat ideetjes op, dus ik hoop weer mee te doen, leuk!
grtz.Colien

Brendaxx zei

Wat een prachtige kaart!! Ook je tag en deussie zijn erg mooi!Bedankt voor de inspiratie :)

Unknown zei

Superleuk, het doosje had ik natuurlijk al gezien, maar de rest nog niet. Lekker bezig geweest :-))

Linda Visser - van der Velden zei

wow wat gaaf gedaan!

Stella zei

Jouw kaarten zijn altijd beauties! Ik vind dit prachtig; mooi dat pastel met zo'n stoere tekst. En dat doosje....ik moest er gewoon van zuchten :) Wow!

Angelique zei

Hele leuke lift met die lieve kleurtjes. De tag is wel heel leuk met het overgebleven driehoekje. Je doosje is echt gaaf, mooi in dat knalgroen met zwart.
Lieve groetjes Angelique

Back to Top