Mamma jarig!

Hoi!!

Vandaag is mijn mamma jarig! Hieperdepiep!!
Het cadeau heeft ze van ons al gekregen, maar Tim wil haar ook nog een cadeautje geven, en dat wilde ik graag mooi verpakken.


Een leuk model doosje uitgezocht en gesneden met mijn Silhouette.
Ook een mooi vel papier uitgezocht...mijn moeder houdt ook van deze kleurtjes ;-)
De tekst heb ik gemaakt met een stempel van Different Colors.


Decoratie gemaakt met mooi breed lint, smal daar weer overheen, en sequin lint en twee pins om dit weer vast te zetten. Zo gebruik ik de pins ook weer eens, die toch erg leuk blijven!

Bloemetje is een onderdeel van Blue Print 19 van MFT, een favoriet van mij!

Een mooi weggevertje zo!

Fijne dag allemaal!

Groetjes Cornelie







20 opmerkingen

Janette van Otterlo zei

Gefeliciteerd met mams en dat is zeker een leuk weggevertje geworden.
Grtz Janette

Mariken zei

Gefeliciteerd met je moeder! Ik snap dat Tim wat wil geven, zeker als je zo'n prachtig doosje voor haar maakt. Daar kan hij mee aankomen! Gezellige dag!

Je@net zei

Gefeliciteerd met je moeder, Cornelie.
En wat een prachtig kadoosje, daar zal je mama blij mee zijn.
Fijne dag gewenst!

Judith zei

Van harte gefeliciteerd met je moeder, Cornelie!
Een mooi doosje heeft Tim voor zijn oma. Prachtig ook de grote strik, ziet er chic uit!
Ik hou van doosjes ... (-;
Veel plezier vandaag (op je werk, neem ik aan?) Tot zaterdag, ik verheug mij!

Ellen zei

Gefeliciteerd met je moeder! En wat een gave verpakking heb je voor Tims cadeautje gemaakt! Zo feestelijk. Als de verpakking zo mooi is, maakt het eigenlijk niet eens meer uit wat de inhoud is ;)

mieke zei

Super leuk zeg, heb sinds kort een Curio, ben er nog mee aan het stoeien, maar wat een leuke machine.
Gefeliciteerd met je moeder.

Mieke

Irene zei

Gefeliciteerd met je jarige Mam Cornelie, gelukkig geen ijzige wereld bij jullie dus je kunt er vast wel heen!
Beeldig doosje heb je gemaakt!

xx Irene

Marlies zei

Van harte gefeliciteerd met je moesje. Je hebt een schattig cadeautje voor haar gemaakt. Liefs, Marlies

Colien zei

Wow, dat is al een cadeau op zich! Erg gaaf!
grtz.Colien

Rhodé zei

Mooi cadeautje, Cornelie!

Marjan zei

Van harte met je mams!! Cadeautje ziet er super uit!!

Stella zei

Gefeliciteerd met je moeder; en wat is dit cadeaudoosje gaaf! Daar kan Tim zeker mee aankomen :)

Nicole Parmentier zei

Nog proficiat met je moeder! Dit cadeautje is natuurlijk veel te mooi om open te maken!!! Je strik is ook zo goed gelukt, daar ben ik zelf altijd zo mee aan het rommelen dus het valt me meteen op als andere mensen wel mooie strikken maken... ;-)

Angelique zei

Nog gefeliciteerd met je moeder, wat heb je een prachtige cadeauverpakking gemaakt. Die zal Tim vast met plezier aan zijn oma hebben gegeven.
groetjes Angelique

Gerdine zei

Alsnog van harte! Eeg leuke doosje heb je weer gemaakt, je bent volgens mij weer goed bezig met de Silhouette, leuk!

Danielle zei

Nog gefeliciteerd met je moeder! Het doosje is een cadeautje op zich.... Erg mooi!!

Dora zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Een fijne dag gehad?
wat leuk dat je moeder ook van die kleurtjes houdt. Zo moeder, Zo dochter. haha.
prachtige doosje. Knap gemaakt.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Nog van harte gefeliciteerd! En wat een mooi doosje! Gaaf gedaan..
Groetjes, Yvonne

Magda zei

Heel leuk Cornelie!
Een fijne verjaardag voor je moeder, ze zal het zeker heel mooi vinden.

Mary zei

Nog gefeliciteerd met je Moeder. Grapplig ik heb een dochter ook op 7 januari jarig.
Het is een prachtig doosje Cornelie! Daar zullen zowel Tim als je Moeder blij mee zijn geweest..

Back to Top