Zelfde kleurstelling, twee totaal andere kaarten!

Hoi!

Deze twee kaarten heb ik met grote tussentijd gemaakt. De eerste vorige week, en is voor m'n vorige werkgever, die nu dus met pensioen gaat.
De laatste alweer een maand geleden gemaakt.
Het grappige is dat de kleuren veel van elkaar weg hebben, maar de uitstraling van allebei is zo anders! 


Ik wilde op deze kaart weinig toeters en bellen, eenvoud, en voor een man!
Daarom voor het hout gekozen, in combinatie met het papier met tekst.


Grote tekst en het tekstje met de dymo tang vond ik er ook leuk bij.
Het palmboompje symbolisch voor het genieten, en het bannertje weer groen, om deze kleur nogmaals terug te laten komen.


Bij deze kaart had ik de jarige al in mijn hoofd ;-)
Omdat de lente dan al een beetje in aantocht is, gekozen voor deze kleurtjes.


De cirkel stempel heb ik al heel lang, maar vind ik zo leuk. Papier van Authentique, en in de bloem een mooie brad. Blaadjes van vellum, dat geefty altijd zo'n mooi effect.
Spettertjes, en enamel dots in bijpassende kleurtjes.

Leuk dat ik de kaart zo lekker op tijd klaar had, maar dan moet je deze natuurlijk wel posten !!*^#?>!

Uit eindelijk met de Special Post Service 'ME' ;-)) toch nog goed gekomen.
Bedankt meiden! 

Fijne zondag verder!
Groetjes Cornelie

24 opmerkingen

José zei

Weer hele mooie kaarten Cornelie, de bovenste heel strak en eenvoudig, mijn favoriet maar de tweede ook zeker geweldig

Colien zei

Wow, wat een mooie kaarten weer! En heel herkenbaar dat (niet op tijd) op de bus doen.....
grtz.Colien

Miranda V zei

Mooie mannenkaart, helemaal goed met het papier, de teksten en de gave palmboom! Je tweede kaart is ook erg leuk, mooi CAS, leuke teksten en kleuren. En ik heb gegrinnikt om je reactie over het kwijtraken van het materiaal. Het tuinpad?! Gelukkig komt vaak alles wel weer terecht... Groetjes!

!neke zei

Zijn weer super mooi Cornelie !!!

Maria V zei

Beiden zij prachtig.

Nicole Parmentier zei

Oh wat een bjoeties weer!! De eerste mooi strak en dat hout is zo leuk, en de tweede met een prachtige eyecatcher in de cirkel. Geweldig mooi weer allebei!

Je@net zei

Twee heel verschillende kaarten, maar allebei erg geslaagd, Cornelie!
En dat op tijd klaar maar dan ook nog eens op tijd posten....klinkt mij wel heel bekend in de oren :o)

Stella zei

Oh oh oh wat gaaf! Ik ben helemaal wég van de tweede. Die vind ik super!

Diny zei

Twee prachtige kaarten Cornelie....de bovenste heeft mijn voorkeur....maar de tweede is ook heel erg leuk!
Groetjes Diny

Ellen zei

Hahaha, hier de helft van Special Post Service ME! Was dat even leuk dat we elkaar zaterdagmorgen nog net tegen het lijf liepen! Lekker 'gespetterd' tijdens de workshop van Johanna? Deze twee kaartjes zijn allebei prachtig. De bovenste lekker stoer en de onderste veel eleganter. Je weet vast wel welke mijn voorkeur heeft ;)

Marfien zei

Ze zijn gewoon allebei leuk, met pensioen gaan is heel iets anders als een verjaardag, verschil moet er zijn

Rhodé zei

Heel mooi gedaan, Cornelie! Ik vind ze allebei mooi, maar de bovenste is favoriet! Super!

Inge Groot zei

Beide kaartjes zijn mooi! Post is goed aangekomen hoor, dank je wel voor je prachtige kaart :o)

Maartje zei

Ze zijn allebei erg gaaf! De eerste mooi strak en stoer door de houtnerf en de grote letters, bij de tweede vind ik die ronde stempel heel erg geweldig!

sandra_w zei

Twee supermooie kaarten!

Marjan zei

Allebei je kaarten vind ik gaaf, met een lichte voorkeur voor de mannenkaart. Zo leuk dat palmpje tegen het stoere hout! Mooi strak ook.
Maar de tweede met de mooie tekstcirkel en bloem is ook een bjoetie!

Scraptastisch zei

Wat een prachtige kaart voor iemand die met pensioen gaat Cornelie,
geweldig die grote tekst met genieten, hopelijk gaat ie dat doen! Je tweede kaart vind ik ook weer gaaf! prachtige tekst cirkel! Ik woon 5 km. van Heerhugowaard af, hihi Fijne avond!!!
LG Gerie

Angelique zei

Twee hele mooie kaarten, prachtige kleurencombinatie's. De eerste is lekker stoer, mooi dat hout met daarvoor de palmboom. De tweede heeft een geweldige stempel, gaaf zo in het rond.
lieve groetjes Angelique

Leni zei

Ik vind ze weer geweldig. Je hebt een mooie stijl van kaarten maken.
Groetjes Leni

Danielle zei

Een kaart voor een man vind ik altijd zoveel lastiger dan èèn voor een vrouw.... Jij hebt weer een erg leuke gemaakt Cornelie! En Inge heeft ook een pracht kaart van je gekregen!

Linda Visser - van der Velden zei

Twee supergave kaarten! Mooi gemaakt Cornelie! Ben vooral fan van de pensioen-kaart :). Groetjes Linda

Marijke zei

Gave kaarten. Ben helemaal weg van je bovenste kaart, stoer en mooi dat palmpje erbij!!

Groetjes,
Marijke

Sarah - Crea S zei

Wat een wereld van verschil maar beide kaartjes zijn super! Liefs, Sarah

Judith zei

Zoals Sarah hierboven zegt, twee heel verschillende stijlen, maar oh zo mooi! Daar ben jij echt een kei in. Jij kunt zo goed met verschillende technieken werken, top!

Back to Top